vrijdag 7 september 2007

Peru dag 2

Dit was eigenlijk een mindere dag (er komen dus nog goeie dagen)

Tussendoor: als mijn bericht niet af is ik typ binnen 5 dagen nog eens verder want morgen vertrekken we op trekking.

Eerst ben ik om 5u opgestaan met de idee dat het 8u was. Ben dus dan maar er nog eens ingekropen.

In de voormiddag zijn we gaan ontbijten en enkele pleinen en een museum (het archeologisch) gaan bezoeken. Veel smog, een beetje regen en eigenlijk niets te zien zijn we dan terug naar het centrum gegaan om te gaan eten en daarna de nachtbus naar arequipa te nemen. En daar is dus de miserie begonnen. Ja, pa het fototoestel is weg. Je krijgt dus gratis een nieuw van mij ;-) Het is nu in de handen van een klein peruviaans manneke met 2 gouden tanden.

Ik zit dus nu zonder fototoestel. Maar gelukkig was dat het enige wat ik kwijt ben. Geen paniek: de dagen erna zijn stukken beter verlopen.

De rest is voor binnen 5 dagen.

1 opmerking:

Unknown zei

Van wie zou hij die tanden gepikt hebben? En blijkbaar had ie geluk want ze passen! :-)